Информация от комитета специальных внедорожных соревнований.

Общий форум

Модератор: Admin1

Закрито
Аватар користувача
Большой Брат
Повідомлень: 1222
З нами з: 14 грудня 2005, 16:00
Контактна інформація:

Информация от комитета специальных внедорожных соревнований.

Повідомлення Большой Брат »

Открываем новую тему, в этой теме будут публиковаться только решения комитета,заявления членов комитета, официальная инфорация касательно дисциплины и документы. Любые комментарии, обсуждение будут удаляться без предупреждения.
Если к вершине трудный путь стал непосильным бременем,вспомни прежде чем повернуть.ВСЕ ТРЕБУЕТ ВРЕМЕНИ!!!
Аватар користувача
Большой Брат
Повідомлень: 1222
З нами з: 14 грудня 2005, 16:00
Контактна інформація:

Повідомлення Большой Брат »

ПРОТОКОЛ
засідання Комітету спеціальних позашляхових змагань
Автомобільної федерації України

15 листопада 2008 року, м.Київ

На Засіданні присутні: Голова Комітету Сухецький Богдан
Секретар Комітету Калиницька Ірина
Члени Комітету Літінський Геннадій, Роденко Олександр, Дадасов Володимир
Вітсутні члени Комітету: Селюков Віталій, Сукрухо Деніс, Мачача Сергій

Присутні більш ніж 50% членів Комітету. Засідання вважається правомочним.

Порядок денний.
1. Затвердження Офіційних результатів Кубку України по ралі-рейдам 2008 року, Офіційного рейтингу водіїв регіональних змагань ралі-рейдів за підсумками сезону 2008 року.
2. Внесення змін (доповнення, зауваження, зміни) до регламентуючих документів на 2009 рік.
3. Обговорення технічних вимог на 2009 рік (спорт та рейд).
4. Створення робочих груп по джип-спринту, трофі-рейду.
5. Проект календаря змагань на 2009 рік.
6. Нагородження за підсумками сезону 2008 року.
7. Розгляд листа КСК Етапу Кубку України з ралі-рейдів «Кубок Дружби 2008» до Комітету.
8. Різне.

По порядку денному вирішили шляхом голосування:
1. Питання 1,2,3,6,8 розглядати. Голосували «за» одностайно.
2. У зв’язку ненадходженням пропозицій від ініціативних осіб щодо проведення трофі-рейдів та джип-спринту та ненадання проектів регламентуючих документів питання 4 не розглядати. Голосували «за» одностайно.
3. У зв’язку відсутністю пропозицій щодо проведення змагань на 2009 рік від організаторів та до вирішення питання затвердження регламентуючих документів на 2009 рік питання 5 не розглядати. Голосували «за» одностайно.
4. По розгляду питання 7 – Дадасов В. «утримався», Літінський Г. «проти», Сухецький Б. «за», Калиницька І. «за», Роденко О. «за». Питання 7 розглядається.

СЛУХАЛИ:
1. До розгляду питань порядку денного розглядалось виконання Комітетом плану роботи на 2008 рік, який було прийнято на засідання Комітетом 22.02.2008 року:
1. Стосовно введення в Комітет спеціаліста по квардоциклам.
До складу Комітету введено спеціаліста по квадроциклам – Дадасова Володимира.
2. Стосовно єдиного шаблону плану безпеки змагань з ралі-рейдів.
Не розроблено єдиного шаблону плану безпеки для змагань з ралі-рейдів і не надано його для затвердження до комітету безпеки ФАУ. Відповідальним був Селюков В.
3. Стосовно визначення понять та опису позашляхових змагань джип-спринт, джип-триал, трофі-рейд, хард-рейд.
У 2008 році розроблено регламенти та проведено 2 змагання з джип-спринту. Відповідальним був Сухецький Б.
У зв’язку з відсутністю ініціативних осіб (групи) щодо проведення в рамках ФАУ джип-триалів, трофі-рейдів, хард-рейдів визначення понять та опис вищезазначених змагань не проводився.
4. Стосовно розробки технічних вимог, розподіл на класи квадроциклів в змаганнях.
Розроблено технічні вимоги та розділи на класи для квадроциклів. Відповідальний був Дадасов В.
5. Стосовно технічних вимог на 2008 рік автомобілів для участі в позашляхових змаганнях.
Прийняті технічні вимоги до автомобілів для участі в позашляхових змаганнях. Прийняті обмеження та допуски до екіпіровки, обладнання, які дозволяються при участі в змаганнях в Україні. Відповідальною була Калиницька І.
6. Щодо приведення Додатку «J» у відповідність (провести переклад чинного Додатку).
Зроблено переклад чинного Додатку «J» російською мовою. Відповідальною була Калиницька І.
7. Щодо проведення семінару для членів ФАУ по специфіці ралі рейдів.
Проведено семінар для членів ФАУ по специфіці ралі-рейдів. Відповідальний був Сухецький Б.
8. Щодо проведення семінару для офіційних осіб ФАУ по специфіці суддівства ралі-рейдів.
До початку кожного зі змагань проводилися інструктажі з суддями. Відповідальним був Сухецький Б.
9. Щодо проведення нагородження за підсумками сезону 2007 року.
15 березня 2008 року проведено нагородження за підсумками сезону 2007 року. Нагороджені Володарі та призери Кубку України з ралі-рейдів 2007 року в усіх залікових групах, абсолютному та командному заліку, нагороджені водії що посіли 1,2,3 у регіональних змаганнях – ралі-рейдах за підсумками сезону 2007 року, відмічені почесними дипломами судді, організатори змагань, спонсори, відмічені додаткові номінації. Відповідальними були Сухецький Б., Калиницька І.
2. Слухання та прийняття рішення по кожному питанню проводилися окремо.


ВИРІШИЛИ:
1. Затвердити Офіційні результати Кубку України по ралі-рейдам 2008 року, Офіційний рейтинг водіїв регіональних змагань ралі-рейдів за підсумками сезону 2008 року.

2. Сформувати рейтинг водіїв регіональних змагань – джип-спринтів за підсумками сезону 2008 року та надати Комітету для затвердження. Відповідальні - Калиницька І., Роденко О.

3. Дозволити брати участь квадроциклам в Кубку України з ралі-рейдів 2009 року у окремій заліковій групі без участі їх в абсолютному та командному заліку. Визначити 5-ту залікову групу «Т-5 квадро супер». Визначити технічні вимоги до квадроциклів, що будуть приймати участь у Кубку України з ралі-рейдів (відповідальний – Дадасов В.). Внести відповідні зміни та доповнення до Загального та Індивідуального регламентів Кубку України з ралі-рейдів 2009 року.

4. У 2009 році визначити стартові внески у наступному порядку та розмірах:
4.1. Для учасників Кубку України з ралі-рейдів всіх залікових груп в індивідуальному заліку:
- пільговий стартовий внесок в розмірі 1000,00 гривень при умові його оплати в строк не більш ніж 7 календарних днів до дня адміністративної комісії (не враховуючи день адмінкомісії);
- стандартний стартовий внесок в розмірі 1500,00 гривень при умові його оплати в строк від 7 календарних днів до дня адміністративної комісії (не враховуючи день адмінкомісії);
- терміновий стартовий внесок в розмірі 2000,00 гривень при умові його оплати в день адміністративної комісії;
4.2. Для учасників Кубку України з ралі-рейдів у командному заліку 500,00 гривень за команду.
4.3. Для учасників регіональних змагань з ралі-рейдів всіх залікових груп в індивідуальному заліку:
- пільговий стартовий внесок в розмірі 300,00 гривень при умові його оплати в строк не більш ніж 7 календарних днів до дня адміністративної комісії (не враховуючи день адмінкомісії);
- стандартний стартовий внесок в розмірі 500,00 гривень при умові його оплати в строк від 7 календарних днів до дня адміністративної комісії (не враховуючи день адмінкомісії);
- терміновий стартовий внесок в розмірі 750,00 гривень при умові його оплати в день адміністративної комісії;
4.4. Для учасників регіональних змагань з ралі-рейдів у командному заліку 250,00 гривень за команду.
Організатор змагання повинен надати учасникам умови для оплати пільгового та стандартного стартових внесків як в готівковій, так і безготівковій формі оплати з обов’язковою видачею учаснику документа, що підтверджує здійснення оплати цього внеску.
Внести відповідні зміни та доповнення до Загального та Індивідуального регламентів Кубку України з ралі-рейдів та Регіонального змагання з ралі-рейдів 2009 року.

5. У 2009 році змагання Кубку України з ралі-рейдів Баха-спринт з коефіцієнтом 1,0 повинно мати дистанцію з довжиною ЗД від 200 до 400 км. Внести відповідні зміни в Загальний регламент Кубку України з ралі-рейдів 2009 року.

6. У 2009 році на змаганнях Кубку України з ралі-рейдів та регіональних змаганнях з ралі-рейдів надання еталонного треку траси не передбачається. Організатор повинен в обов’язковому порядку надавати учасникам точки GPS координат пунктів Контролю проходження (КП), Контролю часу (КЧ), Пунктів зони обмеження швидкості (вхідний та вихідний КЧ-ОШ), пункти суддів факту. Організатору рекомендується надавати учасниками точки GPS координат труднопрохідних таабо небезпечних ділянок траси (броди та ін.).
Внести відповідні зміни та доповнення до Загального та Індивідуального регламентів Кубку України з ралі-рейдів та Регіонального змагання з ралі-рейдів 2009 року.

7. У 2009 році на автомобілях у позашляхових змаганнях розмір розміщення необов’язкової реклами складає не більш 0,60 кв.м на кожний борт (правий та лівий) автомобіля.

8. Під час змагань Кубку України з ралі-рейдів 2009 року на дорожніх секторах забороняється під загрозою виключення перевозити будь-яким способом автомобілі учасників, крім групи Т-5 та за винятком випадків, обумовлених Регламентом.
Відповідні зміни внести в п.14.6 Індивідуального регламенту Кубку України з ралі-рейдів 2009 року.

9. Регламентувати, що відмітки часу прибуття на пункти Контролю часу – обмеження швидкості (КЧ-ОШ) робляться з точністю до секунд. Організатор повинен забезпечити пункти вхідного та вихідного КЧ-ОШ обладнати подібно пунктам старту та фінішу змагальної ділянки. Відповідні зміни внести в п.18.2. Індивідуального регламенту Кубку України з ралі-рейдів 2009 року.

10. У Стандартному регламенті, дійсного для ралі-рейдів на позашляхових автомобілях категорії «рейд», внести зміни та доповнення:
- на автомобілях у позашляхових змаганнях розмір розміщення необов’язкової реклами складає не більш 0,60 кв.м на кожний борт (правий та лівий) автомобіля;
- передбачити пеналізацію за відсутність світла фар;
- передбачити пеналізацію за буксировку при проїзді пунктів контролю (КП, КЧ, КЧ-ОШ та інших);
- правила допомоги евакуаторами організатора в труднопрохідних місцях визначається організатором в бюлетені. Організатор зобов’язується в Індивідуальному регламенті змагання вказати наявність труднопрохідних місць та наявність обладнання для їх проходження (лебедки та інше). Організатор вправі передбачити пеналізацію або її відсутність за надання допомоги евакуатором організатора.

11. У 2009 році при проведенні змагань Кубку України з ралі-рейдів застосовуються положення Додатку «J» в редакції 2009 року. Відповідальна за переклад російською мовою – Калиницька І.
Транспортні засоби, які до 01 січня 2006 року сертифіковані ФАУ або омологовані FIA до групи „Т-1” та відповідали чинним на той час вимогам статті 284 „Додатку J”, вважати відповідними вимогам Групи «Серійні» (Production).
Транспортні засоби, які до 01 січня 2006 року сертифіковані ФАУ або омологовані FIA до групи „Т-2” та відповідали чинним на той вимогам статті 285 „Додатку J”, вважати відповідними вимогам Групи «Модифіковані» (Super Production).
Транспортні засоби, які до 01 січня 2007 року сертифіковані ФАУ до групи „ТВ-1”, вважати відповідними вимогам Групи «Серійні» (Production).
Транспортні засоби, які до 01 січня 2007 року сертифіковані ФАУ до групи „ТВ-2”, вважати відповідними вимогам Групи «Модифіковані» (Super Production).
Вважати чинними на території України омологаційні форми FIA на позашляхові транспортні засоби протягом п’яти наступних років з дати закінчення строку їх дії, вказаного в цих формах.
Технічним контролерам до технічної перевірки допускати автомобілі, які не омологовані FIA або не сертифіковані ФАУ, при обов’язкової наявності наступних документів:
- технічний паспорт на транспортний засіб,
- талон про проходження технічного огляду (дійсний у 2009 році),
- спортивний технічний паспорт на транспортний засіб,
- копія заявки, направленої до ФАУ про сертифікацію цього транспортного засобу, з відміткою про надходження її до відповідної технічної комісії ФАУ,
- документ, який посвідчує сплату необхідного внеску до ФАУ,
- каталог про транспортний засіб цієї марки, згідно якому можливо було би ідентифікувати цей транспортний засіб до вимог „Додатку J”.
Технічним контролерам допускати транспортні засоби, каркас безпеки який зроблено та сертифіковано ФАУ або омологовано FIA до 01 січня 2009 року згідно вимогам „Додатку J” в редакції по 2008 рік включно, при цьому рекомендувати власникам (або особам, які керують даним транспортним засобам за дорученням) внести зміни до конструкції каркасу безпеки згідно вимог „Додатку J” в редакції 2009 року.
Технічним контролерам допускати до участі у змаганнях транспортні засоби серійного виробництва категорії Т-2 «Серійні» (Production), які не оснащені рестрикторами (огранічителями забору повітря в двигун,) при наступних умовах:
- транспортний засіб старше 15 років;
- транспортні засоби марки НИВА усіх модифікацій (крім Шевроле-Нива) та УАЗ всіх модифікацій старше 5 років,
при цьому строк транспортного засобу враховується з дати виготовлення транспортного засобу, вказаному в Свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, до дати проведення змагання, та на цей транспортний засіб відповідає омологаційній карті FIA або в наявності є інструкція з експлуатації цього транспортного засобу, що дозволяє підтвердити його відповідність серійного випуску заводом-виробником.
У 2009 році технічним контролерам допускати транспортні засоби, які не оснащені системою пожежегасіння, але при обов’язковій наявності в цьому транспортному засобі вогнегасників з рідиною об’ємом та тиском, які передбачено вимогами чинного „Додатку J”.
У 2009 році технічним контролерам при проведенні технічних перевірок транспортних засобів, які було сертифіковано ФАУ або омологовано FIA до 01 січня 2009 року, рекомендувати власникам (або особам, які керують даним транспортним засобам за дорученням) цих транспортних засобів привести автомобіль згідно вимогам безпеки для позашляхових автомобілів, передбаченим статтєю 283 чинного „Додатку J” в редакції 2009 року.
Дозволити у 2009 році участь у змаганнях (етапах) Кубку України з ралі-рейдів учасникам, які постійно мешкають за межами України, без сертифікації ФАУ на позашляхових автомобілях, зареєстрованих за межами України, при наявності документів ідентифікації спортивних транспортних засобів, прийнятих в державі реєстрації цих транспортних засобів.

12. У 2009 році при проведенні змагань Кубку України з ралі-рейдів застосовуються наступні дозволи, обмеження та рекомендації до екіпіровки водіїв:
- використання екіпажами екіпіровки HANS не обов’язково;
- використання екіпажами омологованої FIA термобілизни не обов’язково;
- використання нашийників рекомендовано;
- вважати при проведенні позашляхових змагань з ралі-рейдів чинними на території України омологовані FIA ремені безпеки та сидіння, які встановлені на позашляхових транспортних засобах, протягом двох наступних років з дати закінчення строку дії омологації FIA, вказаного на них. Технічним контролерам допускати до участі у змаганнях транспортні засоби, які оснащені такими сидіннями та ременями безпеки, при умові цілісності цих ременів та сидінь, відсутності візуальних ушкоджень на них та відсутності інформації, що ці ремені безпеки та сидіння були раніше встановлені на транспортні засоби, які зазнали серйозних ушкоджень внаслідок аварії.
- технічним контролерам допускати до участі у змаганнях учасників - водіїв, екіпіровка (а саме: шоломи та комбінезони) яких відповідає строку, що не перевищує двох наступних років з дати закінчення строку дії омологації FIA, вказаного на ній, при умові цілісності цієї екіпіровки та відсутності на неї візуальних ушкоджень.

13. Довести до учасників регіональних змагань пропозиції щодо розподілу на залікові групи позашляхових автомобілів, що приймають участь у регіональних змагання - релі-рейдах, за їх технічними вимогами:
13.1. пропозицію Давиденко О, Сухецького Б., які пропонують сформувати, крім існуючих залікових груп, додатково залікову групу «профі», до якої допускаються автомобілі, які додатково оснащені каркасом безпеки та спортивними сидіннями, і норма середньої швидкості збільшена на 30% ніж у інших учасників;
13.2. пропозицію Літінського Д., який пропонує поділи автомобілі на наступні залікові групи: а) автомобілі зі змінами категорії «супер рейд» (установка додаткових амортизаторів, зміна заводських крепежів для амортизаторів та ін. зміни, враховуючи зміцнення ходової частини, обов’язкову наявність каркасу безпеки), можливо розподіл цієї групи на підгрупи; б) автомобілі серійного виробництва, в яких заборонені будь-які зміни та різниці від виробляємих заводом-виробником, крім обладнання захисту двигуна та ходової частини і обладнання спеціального типу шин, дозволяється обладнання дугами безпеки. Переглянув технічні вимоги наступним чином передбачити в регламенті категорії «рейд» змагання на швидкісних ділянках.
Після обговорення та заслухання більшості учасників прийняти рішення на наступному засіданні Комітету та внести відповідні зміни до Стандартному регламенті, дійсного для ралі-рейдів на позашляхових автомобілях категорії «рейд».

14. Розгляд регламентуючих документів про проведенню змагань з джип-спринту та трофі-рейду провести на наступному засіданні Комітету після надання ініціативними (зацікавленими) особами відповідного пакету регламентуючих документів.

15. Організатором Етапу Кубку України з ралі-рейдів «Кубок Дружби 2008» та Регіонального змагання ралі-рейд «Дружба–рейд 2008» були допущені ряд помилок, що привели до збоїв в проведенні змагання і послабили безпеку змагань. Також організатором були допущені втручання в процес проведення змагання, що привело до неможливості виведення справедливого результату змагання в броді, КЧ-4 («рейд») і зоні обмеження швидкості («спорт»). Зауваження доведені до організатора. По декількох питаннях внесені зміни і доповнення в регламентуючі документи проведення ралі-рейдів.

16. Звернутися до спортивній громадськості з проханням проявити ініціативу та висунути свої пропозиції щодо проведення нагородження за підсумками сезону 2008 року.

Голосування проводилось шляхом прийняття рішення простою більшості голосів членів Комітету,

Голова Комітету Б.Сухецький
Секретар Комітету І.Калиницька
Члени Комітету Г.Літінський, О.Роденко, В.Дадасов
Если к вершине трудный путь стал непосильным бременем,вспомни прежде чем повернуть.ВСЕ ТРЕБУЕТ ВРЕМЕНИ!!!
Аватар користувача
Большой Брат
Повідомлень: 1222
З нами з: 14 грудня 2005, 16:00
Контактна інформація:

Программа одного из кандидатов на пост руководителя комитета.

Повідомлення Большой Брат »

Добрий день!

У зв"язку з відставкою Голови Комітету спеціальних позашляхових змагань Автомобільної Федерації України Сухецького Богдана, прошу прийняти мою програму як кандидата на посаду Голови Комітету спеціальних позашляхових змагань ФАУ. Цю програму сформовано на підставі мого досвіду, як члена Автомобільної Федерації України з 2001 року, ліцензійного спортсмена та учасника, який приймав участь у майже всіх позашляхових змаганнях, включених у Календарний план змагань ФАУ з 2001 року, власника команди, що приймає участь у змаганнях з ралі-рейдів. Моє встановлення як спортсмена і функціонера співпало з періодом розвитку офф-роудного руху в Україні.
Я сподіваюсь, що мій досвід роботи як функціонера ФАУ (члена Комітету спеціальних позашляхових змагань ФАУ не один рік), сприятиме розвитку позашляхової автоспортивної дисципліни і надалі. Рухаючи вперед основним девізом слід вважати - не зруйнувати, а удосконалювати те, що створено.

З повагою,
Калиницька Ірина
конт.тел. 8-050-526-5200
конт.тел. 8-050-340-2110
e-mail: [email]irina.dp@mail.ru[/email]



ПРОГРАМА
КАЛИНИЦЬКОЇ ІРИНИ АНАТОЛІЇВНИ

КАНДИДАТА НА ПОСАДУ ГОЛОВИ
КОМІТЕТУ СПЕЦІАЛЬНИХ ПОЗАШЛЯХОВИХ ЗМАГАНЬ
АВТОМОБІЛЬНОЇ ФЕДЕРАЦІЇ УКРАЇНИ

Калиницька Ірина Анатоліївна, 1973 року народження, юрист, секретар Комітету спеціальних позашляхових змагань Автомобільної Федерації України, член ФАУ з 2001 року, майстер спорту України з автомобільного спорту


Перш за все при роботі в Комітеті дотримуватись принципу командної роботи та більш уваги приділяти компетентності спеціалістів. Залучити до роботи в Комітеті представників організаторів змагань, спортсменів з профілю квадроцикли, трофі-рейдів, представника суддівства.

З метою визначення персональної відповідальності членів комітету за доручену ділянку роботи за підсумками року роботи на підставі голосування спортсменів скласти рейтинг членів Комітету стосовно діяльності кожного з них.

Крім функцій дисциплінарного комітету ФАУ, передбачених Положенням про комітети, що працюють в рамках Комісії Автомобільного спорту Автомобільної Федерації України від 30.11.2007 року, вважає за доцільним здійснити наступне.

Одним з пріоритетів діяльності Комітету необхідно забезпечити співпрацю з профільними Комітетами ФАУ – Комітетом безпеки та медицини, Комітетом офіційних осіб, Технічним комітетом. Окрім взаємодії щодо підготовки регламентуючих профільних документів, звернутися до профільних комітетів з листом-проханням своєчасно та в повному обсязі інформувати Комітет спеціальних позашляхових змагань про свої рішення загальноспортивного характеру.

З метою заохочення спортсменів провести церемонію нагородження кращих за підсумками сезону 2008 року у Кубку України з ралі-рейдів, відзначити кращих згідно рейтингу водіїв за підсумками регіональних змагань з ралі-рейдів та джип-спринту, організаторів змагань, офіційних осіб, меценатів (спонсорів) з залученням ЗМІ, що значною мірою підвищить авторитет позашляхової дисципліни ФАУ.

З метою підвищення якості організації позашляхових змагань для організаторів (зокрема, для новачків) сформувати документарний пакет з організації змагань:
- план дій з зазначенням строків їх виконання (наприклад, зазначена своєчасність подання регламентів на узгодження, по закінченню змагання своєчасність подання звіту про організацію змагань та ін.);
- бланк-заява на включення змагання в календарний план ФАУ;
- пакет проектів узгоджувальних документів (листів-узгоджень до державних органів);
- напрямки витрат організаторів при складанні кошторису на організацію та проведення змагання;
- при необхідності загальний регламент проведення змагання (якщо проводиться етап багатоетапного змагання);
- бланки типових договорів зі спонсором, суддями, іншими найнятими спеціалістами;
- проекти необхідних типових документів (зразки плану безпеки, контрольної карти, маршрутного листа, списки допущених учасників, протоколів тощо);
- бланк звіту про змагання;
- проект звіту для меценатів (спонсорів).

Розробити Загальні рекомендації щодо безпеки позашляхових змагань (з ралі-рейдів, трофі-рейдів тощо), проект типового плану безпеки цих змагань та узгодити їх в Комітеті по безпеці та медицині ФАУ. Сприяти забезпеченню безумовного виконання всіх вимог регламентуючих документів, які стосуються безпеки при проведенні автомобільних змагань.

Доцільно розробити типовий договір про надання спонсорської допомоги, який укладатиметься організаторами змагань зі спонсорами (генеральним, титульним, інформаційним партнером). Така система договірних відносин створюватиме сприятливі можливості для формування організатором стабільного бюджету змагання, конкретизувати розмір та графік фінансування, з одного боку, та контролю спонсором за виконанням організатором своїх договірних обов’язків, з другого боку.

Враховуючи відсутність страхування Автомобільною Федерацією України своїх членів, разом з партнерською страховою організацією (компанією) розробити та запровадити колективне індивідуальне страхування спортсменів, що буде проводитися на підставі поданих попередніх заявок на участь у змаганні та сплаченого стартового внеску екіпажами. Звернутися з проханням до спортсменів надати інформацію про наявність у них страхових полісів з наданням їх копій, на підставі яких буде складено загальний реєстр спортсменів, які мають дійсні у 2009 році страховки на екстремальні випадки. Все це спростить процедуру проходження адміністративної перевірки екіпажами.

Посилити медичний передстартовий контроль за станом водіїв на кожному етапі змагань (на початку кожного дня змагання).

Необхідно зменшити бар’єри входження у автоспорт початківців – проведення семінарів спортсменів-водіїв (як пілотів, так і штурманів) не менш ніж 1 раз на рік. Зобов’язувати спортсменів, що посіли перші п’ять місць в абсолютному заліку Кубку України з ралі-рейдів та перші місця у залікових групах за підсумками року на регіональних змаганнях, на безоплатній основі прийняти участь у таких семінарах та ділитися своїм спортивним досвідом (теоретичними знаннями та практичними навиками).

Проведення семінару для суддів щодо нюансів суддівства позашляхових змагань в Україні. Звернутися з проханням до суддів Колегії спортивних комісарів та інших офіційних осіб, яки приймали участь у суддівстві етапів Кубку України з ралі-рейдів, прийняти участь у даному семінарі. Розробити інструкції щодо дій суддів пунктів контролю (КП, КЧ, КЧ-ОШ, ВКЧ, КС), суддів факту.

Враховуючи розвиток нової позашляхової дисципліни автоспорту – трофі-рейдів, активно співпрацювати з Робочою групою з трофі-рейдів, консультувати при підготовці регламентуючих документів, технічних вимог, вимог безпеки змагань з трофі-рейдів.

Практика поточної роботи організаторів, деяких клубів та команд по взаємодії зі ЗМІ може бути використана при організації інформаційної підтримки проведення позашляхових змагань. Систематизувати інформацію, яку при необхідності надалі надавати організаторам та спонсорам, щодо переліку ЗМІ як всеукраїнських, так і регіональних (телебачення, преса, радіо, фотожурналісти), які мають можливість освіщати автоспортивні заходи, та прейскурант цін на їх послуги.

Всі автоспортсмени-водії, які приймають участь у змаганнях, включених до календарного плану ФАУ, повинні мати залікові кваліфікаційні книжки спортсменів. Ці книжки повинні вестись клубами (громадськими організаціями спортивного напрямку діяльності, на обліку яких ці спортсмени знаходяться, або організаціями – місцевими осередками ФАУ, на обліку яких знаходяться спортсмени як члени ФАУ).

Комітет в змозі на підставі протоколів офіційних результатів змагань вести моніторинг виконання спортсменами, що приймають участь у змаганнях, що включені до календарного плану змагань ФАУ, вимог Єдиної спортивної класифікації України. Спортсмени матиме право безоплатно отримувати в Комітеті бланки Залікових кваліфікаційних книжок.

Розробити та зобов’язати організаторів використовувати єдиний шаблон протоколу офіційних результатів змагань, зокрема з обов’язковим зазначенням в ньому: прізвища, ім’я водіїв, місто проживання (реєстрації) водіїв, спортивне звання або розряд.

Налагодити співпрацю та інформаційне освіщення проведення автоспортивних змагань з автомобільними клубами та федераціями країн СНД.

Це тільки основні тезиси програми діяльності Комітету спеціальних позашляхових змагань ФАУ, яку я вважаю розробити та втілити до життя на благо розвитку спортивного автомобільного позашляхового руху в Україні у 2009 році.


Калиницька І.А.
26 листопада 2008 року
Если к вершине трудный путь стал непосильным бременем,вспомни прежде чем повернуть.ВСЕ ТРЕБУЕТ ВРЕМЕНИ!!!
Аватар користувача
Большой Брат
Повідомлень: 1222
З нами з: 14 грудня 2005, 16:00
Контактна інформація:

Примерный календарь Этапов Кубка Украины по ралли-рейдам:

Повідомлення Большой Брат »

1 Этап - 3-5 апреля 2009 года - Киев и Киевская область, полигон "Десна"
2 Этап 26-28 июня 2009 года (запасная дата 3-5 июля или 19-21 июня) - Херсонская область
30 октября-1 ноября 2009 года - Феодосия
27-29 ноября 2009 года (запасная дата 20-22 ноября) - пгт Гвардейское- Черкассоке, Днепропетровская область.
Если к вершине трудный путь стал непосильным бременем,вспомни прежде чем повернуть.ВСЕ ТРЕБУЕТ ВРЕМЕНИ!!!
Аватар користувача
Большой Брат
Повідомлень: 1222
З нами з: 14 грудня 2005, 16:00
Контактна інформація:

Повідомлення Большой Брат »

В субботу состоялось заседание КАС ФАУ. Было рассмотрено много вопросов, в том числе: Отменено предыдущее решение КАС о применении ПДД в ралли рейдах.В связи с множеством вопросов возникших по процедуре назначения председателей комитетов рассмотрение кандидатур председателей кроссового и ралли-рейдового комитета перенесено на следующее заседание КАС. Регламенты не рассматривались. Конечный срок подачи календаря и оплаченных заявок определен 1 марта.
Если к вершине трудный путь стал непосильным бременем,вспомни прежде чем повернуть.ВСЕ ТРЕБУЕТ ВРЕМЕНИ!!!
Irina
Повідомлень: 433
З нами з: 14 грудня 2005, 16:00

Повідомлення Irina »

[QUOTE=Большой Брат;17787]Конечный срок подачи календаря и оплаченных заявок определен 1 марта.[/QUOTE]
Сегодня от ФАУ получены образцы новых заявок на проведение соревнований. Размер взносов ФАУ (за членство, лицензии, включение в План соревнований ФАУ, выдачу свидетельства организатора, спортивный техпаспорт и др.) вывешен на сайте [url]www.fau.in.ua[/url].
Irina
Повідомлень: 433
З нами з: 14 грудня 2005, 16:00

Повідомлення Irina »

[QUOTE=Большой Брат;17787]Отменено предыдущее решение КАС о применении ПДД в ралли рейдах.[/QUOTE]
ОГРОМНОЕ СПАСИБО!!!!
4x4 Extreme Motorsport
Повідомлень: 332
З нами з: 14 грудня 2005, 17:00

Повідомлення 4x4 Extreme Motorsport »

Заявление председателя комитета специальных внедорожных соревнований Сухецкого Б.

Сообщаю о сложении полномочий председателя комитета и выходе из состава комитета.
Прошу на ближайшем собрании КАС ФАУ рассмотреть кандидатуры и назначить нового председателя комитета.
Для предотвращения остановки работы комитета в период формирования календаря создана рабочая группа в составе членов комитета Г. Литинский, И. Калиницкая отвечающая за координацию организаторов, формирование календаря и подачу заявок.
Согласование в специальных комитетах и утверждение регламентирующих документов (2009 года) на КАС ФАУ возложено на администратора комитета Роденко А.
Общее руководство комитетом в период назначения нового руководителя переходит к заместителю главы комитета Селюкову Виталию Александровичу.

С Уважением Сухецкий Богдан
Аватар користувача
GOKEMOPS
Повідомлень: 0
З нами з: 04 червня 2009, 18:01
Контактна інформація:

Информация от комитета специальных внедорожных соревнований

Повідомлення GOKEMOPS »

Извините за то, что вмешиваюсь… У меня похожая ситуация. Давайте обсудим.
Закрито