Сезон 2006

Общий форум

Модератор: Admin1

Аватар користувача
Большой Брат
Повідомлень: 1222
З нами з: 14 грудня 2005, 16:00
Контактна інформація:

Повідомлення Большой Брат »

Первый,подтверждаю.
Если к вершине трудный путь стал непосильным бременем,вспомни прежде чем повернуть.ВСЕ ТРЕБУЕТ ВРЕМЕНИ!!!
4x4 Extreme Motorsport
Повідомлень: 332
З нами з: 14 грудня 2005, 17:00

Повідомлення 4x4 Extreme Motorsport »

[QUOTE=Андрей Киндяков 4х4СПОРТ]Есть какая-нибудь информация об этапе?Месяц остался...[/QUOTE]
Подготовка к этапу в самом разгаре. Пока все идет по плану.
Irina
Повідомлень: 433
З нами з: 14 грудня 2005, 16:00

Повідомлення Irina »

[B]ВНИМАНИЕ!!! На сезон 2006 года на всех этапах Кубка Украины по ралли-рейдам! [/B]
Комитетом специальных внедорожных соревнований ФАУ 24 марта 2006 года приняты некоторые решения, которые надеемся облегчат жизнь:

"1.Транспортні засоби, які до 01 січня 2006 року сертифіковані ФАУ до групи „Т-1” та відповідали вимогам статті 284 „Додатку J”, вважати відповідними вимогам Групи «серійні» (Production).

2.Транспортні засоби, які до 01 січня 2006 року сертифіковані ФАУ до групи „Т-2” та відповідали вимогам статті 285 „Додатку J”, вважати відповідними вимогам Групи «модифіковані» (Super Production).

3.Технічним контролерам до технічної перевірки допускати автомобілі, які не омологовані FIA або не сертифіковані ФАУ, при наявності наступних документів:
- технічний паспорт на транспортний засіб,
- талон про проходження технічного огляду (дійсний у 2006 році),
- спортивний технічний паспорт на транспортний засіб,
- копія заявки, направлена до ФАУ про сертифікацію цього транспортного засобу, з відміткою про надходження її до відповідної технічної комісії ФАУ,
- документ, який посвідчує сплату необхідного внеску до ФАУ,
- каталог про транспортний засіб цієї марки, згідно якому можливо було би ідентифікувати цей транспортний засіб до вимог „Додатку J” або „Технічних вимог до автомобілів, які беруть участь у спеціальних позашляхових змаганнях в Україні”.

4.Технічним контролерам допускати автомобілі, каркас безпеки який зроблено згідно вимогам „Додатку J” в редакції по 2005 рік включно, при цьому рекомендувати власникам (або особам, які керують даним транспортним засобам за дорученням) внести зміни до конструкції каркасу безпеки згідно вимог „Додатку J” в редакції 2006 року.

5.Технічним контролерам допускати автомобілі без рестрикторів (огранічителів забору повітря в двигун).

6.Технічним контролерам допускати автомобілі без систем пожежегасіння, але при обов’язковій наявності в транспортному засобі вогнегасників з рідиною об’ємом та тиском, які передбачено чинним „Додатком J”.
...
8.Дозволити участь у змаганнях без сертифікації ФАУ учасникам, які постійно мешкають за межами України, на автомобілях, зареєстрованих за межами України, при наявності документів ідентифікації спортивних транспортних засобів, прийнятих в державі реєстрації або міжнародними."


Вышеперечисленные правила не означают, что можно вести себя " на авось" при прохождении технических проверок. Поверьте, достаточно сложно принимать такие решения (особенно те, которые касаются безопасности спортсменов). В настоящее время эти решения Комитета находятся на согласовании в КАС ФАУ и Техническом комитете ФАУ.

С уважением,
секретарь Комитета Калиницкая Ирина
Відповісти